مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:202021-11-30اقتصادي

ساخت 400 هزار واحد مسکونی برای کارگران و بازنشستگان


امضای تفاهم نامه ساخت 400 هزار واحد مسکونی برای کارگران و بازنشستگان از مهم ترین اقدامات معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت کار در سه ماه اخیر به شمار می رود.

- از مهم ترین اقدامات معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت کار در سه ماه اخیر به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت کار با هدف ساخت 400 هزار واحد مسکونی برای کارگران و بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی مهر ماه امسال تفاهم نامه ای را با وزارت راه و شهرسازی به امضا رساند.

به موجب این تفاهم نامه در مرحله نخست شناسایی، پالایش و اولویت بندی متقاضیان مسکن واجد شرایط اعم از کارگران و بازنشستگان و سایر مخاطبین برای اعمال تدابیر حمایتی متناسب با هر یک از گروههای هدف انجام گرفته است.

پیش از این وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دی ماه 1398 و در دولت تدبیر و امید، تفاهم نامه ای با وزارت راه و شهرسازی با هدف ساخت 200 هزار واحد مسکونی به امضا رساند که بر اساس آن در فاز اول 200 هزار واحد مسکونی برای کارگران، مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی ظرف سه سال ساخته شود.

در طرح احداث 200 هزار واحد مسکونی، وزارت راه و شهرسازی متعهد شده در حوزه مسکن کارگری نسبت به تجهیز منابع و زمین اقدام کند؛ وزارت کار نیز از طریق سازمانهای زیرمجموعه و منابع بانکهای عاملی که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 400 هزار واحد مسکونی برای کارگران و بازنشستگان

ساخت 400 هزار واحد مسکونی برای کارگران و بازنشستگان