مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-30سياسي

تکریم ارباب رجوع محوری ترین موضوع سند تحول قضایی است


هر مقوله ای که در جامعه بر زندگی مردم اثرگذار است و متولی ندارد، حوزه حقوق عامه محسوب می شود و دادستان ها می توانند برای جلوگیری از تضییع حق مردم و حفظ آن ورود کنند.

- ایسنا/ایلام دادستان کل کشور گفت: هر مقوله ای که در جامعه بر زندگی مردم اثرگذار است و متولی ندارد، حوزه حقوق عامه محسوب می شود و دادستان ها می توانند برای جلوگیری از تضییع حق مردم و حفظ آن ورود کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: استان ایلام در طول 8 سال دفاع مقدس خوب این معنا را می داند که در برابر یورش دشمنان در عرصه های مختلف نیازمند تلاش مجدانه است.

وی با اشاره به اینکه نورانیت استان ایلام از زوایای مختلفی مورد توجه بوده به ویژه که دروازه ای برای ورود به عتبات عالیات است، افزود: این استان مشهد شهدا و افتخار خدمتگزاری به زائران حسینی به عنوان دروازه عتبات عالیات دارد و در روزهای اخیر هم استان ایلام میزبان تکریم و تجلیل از سه هزار شهیدی است که کنگره آن در حال برگزاری است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: شرایط کشور شرایطی است که باید هر کدام از مسئولان در هر سنگری نشسته ایم فعالیت مورد توجه ای داشته باشیم، همه مسئولان باید جهادگرانه کار کنند، دادستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم ارباب رجوع محوری ترین موضوع سند تحول قضایی است

تکریم ارباب رجوع محوری ترین موضوع سند تحول قضایی است