مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-30سياسي

گمنامی به نام «حاج مهدی ورشابی»


مرحوم ورشابی در گمنامی به امر بازسازی مناطق و شهرهای جنگ زده و نیز سنگرهای مختلف خدمت به مردم و کشور پرداخت تا اینکه پس از عمری مجاهدت پرتلاش و بی ادعا در چهلمین سالگرد عملیات ظفرمند «طریق القدس» به همرزمان شهید خود پیوست.

- مرحوم ورشابی در گمنامی به امر بازسازی مناطق و شهرهای جنگ زده و نیز سنگرهای مختلف خدمت به مردم و کشور پرداخت تا اینکه پس از عمری مجاهدت پرتلاش و بی ادعا در چهلمین سالگرد عملیات ظفرمند طریق القدس به همرزمان شهید خود پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت جبهه سوسنگرد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم مهندس حاج مهدی ورشابی، فرمانده جهاد سازندگی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) که به تازگی به همرزمان شهید خود پیوسته است، در پیامی می نویسد: مرحوم ورشابی از جمله جهادگران پرتلاشی بود که در روزهای اولیه جنگ تحمیلی برای دفاع از اسلام و کشور عزیزمان به جبهه ها شتافت و به عنوان فرمانده جهاد خراسان در جبهه های جنوب به امر پشتیبانی مهندسی از عملیات های رزمندگان اسلام و نیز خدمات رسانی به مردم آسیب دیده و جنگ زده پرداخت تا اینکه در آبان ماه 59 در جبهه سوسنگرد به سختی مجروح شد.

*مروری بر دستاوردهای عملیات طریق القدس این فرمانده دلاور سپس به جبهه برگشت و با نیروهای تحت امر خود در پشتیبانی از عملیات های مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمنامی به نام «حاج مهدی ورشابی»

گمنامی به نام «حاج مهدی ورشابی»