مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:202021-11-30سياسي

صدور حکم متهمان پرونده 130 میلیون یورویی در اصفهان


دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی استان اصفهان حکم متهمان یکی از پرونده های اخلال در نظام اقتصادی کشور در استان که دارای 21 نفر متهم بود را صادر کرد.

- به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام اسدالله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در تشریح جزییات این پرونده بیان داشت: موضوع این پرونده کلاهبرداری شبکه ای منتهی به اخلال در نظام اقتصادی کشور و تخلف از تعهدات ارزی بوده که دادگاه جرایم اقتصادی استان پس از رسیدگی و با اعلام ختم رسیدگی مبادرت به صدور رأی نمود.

وی افزود: اتهام متهمان ردیف اول تا دوازدهم، مشارکت در کلاهبرداری شبکه ای منتهی به اخلال در نظام اقتصادی کشور و تخلف از تعهدات ارزی با عدم ارائه برگ سبز گمرکی مبنی بر ورود کالای ثبت سفارش شده با ارز مبادرله ای به صورت شبکه ای از طریق ارائه اسناد و مدارک غیرواقعی و مجعول به سه بانک با ارزشی بیش از 130 میلیون یورو ارز دولتی و فروش آن در بازار آزاد بوده است.

کارمندان یک بانک دولتی و یک بانک خصوصی در میان محکومان رییس کل دادگستری استان اصفهان اعلام داشت: اتهام متهمان ردیف سیزده، چهارده و پانزده (کارمندان یکی از بانک های دولتی) مشارکت در اختلاس از طریق صدور حواله ارزی بدون اخذ تضمینات کافی و با عدم رعایت دستورالعمل های تخصیص ارز و معاونت در کلاهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم متهمان پرونده 130 میلیون یورویی در اصفهان

صدور حکم متهمان پرونده 130 میلیون یورویی در اصفهان