مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:152021-11-30ورزشي

خداداد عزیزی اسطوره ای تکرارنشدنی برای ورزش ایران و مشهد است


رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی مشهد گفت: شورای ششم اهتمام و توجه خاصی نسبت به ورزش، به ویژه تجلیل و تکریم پیشکسوتان دارد و تجلیل از خداداد عزیزی در سالروز حماسه ملبورن نیز در همین راستا بود.

- رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی مشهد با اشاره به سالروز حماسه ملبورن: خداداد عزیزی اسطوره ای تکرارنشدنی برای ورزش ایران و مشهد است ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی مشهد گفت: شورای ششم اهتمام و توجه خاصی نسبت به ورزش، به ویژه تجلیل و تکریم پیشکسوتان دارد و تجلیل از خداداد عزیزی در سالروز حماسه ملبورن نیز در همین راستا بود.

سیدحسین علوی مقدم در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از خداداد عزیزی، حماسه ساز مشهدی ملبورن و پیشکسوت فوتبال کشورمان اظهارکرد: شورای ششم اهتمام و توجه خاصی نسبت به ورزش، به ویژه تجلیل و تکریم پیشکسوتان دارد، عزیزانی که در عرصه ها و دوره های مختلف برای شهر و کشورمان افتخارآفرینی های بسیاری داشته اند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های شورای شهر مشهد در این دوره، اعتلاء ورزش مشهد است، گفت: ورزش این شهر، در کشور سرآمد بوده و باید به جایگاه حقیقی خود برسد.

براساس دغدغه مندی شورای ششم نسبت به ورزش و جوانان، کمیسیونی در این خصوص شکل گرفت تا توجه به این 2 حوزه مهم را به صورت ضابطه مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداداد عزیزی اسطوره ای تکرارنشدنی برای ورزش ایران و مشهد است

خداداد عزیزی اسطوره ای تکرارنشدنی برای ورزش ایران و مشهد است