مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 09:402021-11-30سياسي

دشت بوشکان نیازمند احداث سد است


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات سند اراضی در بخش بوشکان گفت: دشت بوشکان نیازمند احداث سد است.

- دکتر ابراهیم رضایی در نشست با بخشدار، اهالی شوراها و دهیاران بخش بوشکان که با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر و مسئولان آب منطقه ای در شهر کلمه برگزار شد اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات مردم در بخش های مختلف، با همراهی مسئولان استانی نشست های مشترکی را برگزار می کنیم.

وی اضافه کرد: در این نشست تلاش می شود که با همفکری مدیران استانی و مسئولان محلی، تصمیماتی اتخاذ شود که نتیجه آن برون رفت از مشکلات فعلی و حل مسائل و تامین نیازهای مردم در این مناطق باشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه بیشترین مشکلات روستاهای بخش بوشکان در حوزه تامین منابع آب شرب و کشاورزی و نیز در حوزه بنیاد مسکن است، امروز از مدیران این دو دستگاه دعوت کردیم تا در این بخش حضور یابند.

وی ادامه داد: انتظار داریم مسئولان برای تامین آب مورد نیاز مردم در حوزه کشاورزی بخش بوشکان تلاش جدی داشته باشند و نسبت به رفع این مسائل اقدام کنند.

کشاورزان در نقاط مختلف بخش بوشکان با چالش جدی برای تامین آب شرب و آب کشاورزی روبرو هستند و باید برای تامین این نیاز مهم اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت بوشکان نیازمند احداث سد است

دشت بوشکان نیازمند احداث سد است