مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-30سياسي

طرح بهارنکو به کاهش طلاق در فارس منجر شد


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس اعلام کرد که اجرای طرح بهارنکو با هدایت این نهاد در فارس منجر به کاهش قابل توجه آمار طلاق در زوج های جوان شده است.

- حجت الاسلام دکتر حمید مقامی سه شنبه 9 آذر در جلسه هم اندیشی واحدهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه که با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، به تشریح دستاوردهای طرح بهارنکو پرداخت.

مقامی گفت: سال 1388 طبق آمار منتشر شده از سوی مقامات رسمی، میزان طلاق در استان فارس در نخستین سال ازدواج بین 14 تا 16 درصد بود، این آمار اکنون به زیر سه درصد رسیده و این نشانگر اجرای موفق طرح بهار نکو بوده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: اقدامات ارزشمند در طرح بهار نکو، موجب افزایش مدت زمان زندگی زوجین شده به طوری که به مرور آمار طلاق در استان از سال اول به سال های سوم، چهارم و پنجم کشیده شد و در حال حاضر نیز به سال های هفتم، هشتم و حتی بالاتر رسیده است.

مقامی مداخله مستقیم و هدفمند در مسائل اجتماعی را اثرگذار خواند و گفت: آمارهای موجود در استان، باعث توجه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و مطرح شدن این طرح طی سه سال گذشته در این شورا و مصوب شدن آن شد که موجب شده سرفصل های اجرایی بهارنکو در سطح کشور نیز اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بهارنکو به کاهش طلاق در فارس منجر شد

طرح بهارنکو به کاهش طلاق در فارس منجر شد