مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-30اقتصادي

افزایش 68 درصدی صادرات از بوشهر/ واردات 20 درصد کاهش یافت


مدیرکل گمرک بوشهر از افزایش 68 درصدی صادرات از گمرکات استان بوشهر در هشت ماه امسال خبر داد و گفت: در این مدت 6.

3 میلیارد دلار کالا از گمرکات استان بوشهر صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، بهروز قره بیگی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش صادرات در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار داشت: در این مدت 17 میلیون تن انواع محصولات و تولیدات از گمرکات استان بوشهر صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل گمرک بوشهر ارزش کالاهای صادراتی از گمرکات استان بوشهر را 6 میلیارد و 323 میلیون دلار دانست و بیان کرد: ارزش کالاهای صادراتی در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 68 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه هشت ماه سال قبل به ارزش سه میلیارد و 757 میلیون دلار کالا از گمرکات استان بوشهر صادر شد تصریح کرد: بخش عمده ای از صادرات محصولات مربوط به صنایع پتروشیمی و میعانات گازی است.

مدیرکل گمرک بوشهر، میزان صادرات محصولات از گمرکات این استان بدون احتساب میعانات گازی در هشت ماه امسال را 17 میلیون و 162 هزار تن دانست و خاطر نشان کرد: ارزش صادرات محصولات بدون احتساب میعانات گازی در هشت ماه امسال شش میلیارد و 252 میلیون دلار است که رشد 74 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 68 درصدی صادرات از بوشهر/ واردات 20 درصد کاهش یافت

افزایش 68 درصدی صادرات از بوشهر/ واردات 20 درصد کاهش یافت