مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-30حوادث

افزایش 2 درصدی سرقت های خرد/ سارقان دیگر احساس ترس نمی کنند


رییس پلیس پایتخت از افزایش 2 درصدی سرقت های خرد در تهران خبر داد و گفت: سارقان چه آنهایی که سابقه دارند و چه آنهایی بار اول است که دست به سرقت می زنند، - با اشاره به موضوع سرقت های خرد گفت: در بحث سرقت ها به خصوص سرقت های خرد که 60 تا 70 درصد سرقت ها را شامل می شوند، شدت برخورد لازم است.

وی با بیان اینکه فرد سارق زمانی که می بیند با او برخورد نمی شود بر ارتکاب جرم جری می شود گفت: سارق خرد که هیچ، سارق عمده و سابقه دار هم پس از دیدن این موضوع دیگر احساس ترس و نگرانی نمی کند.

رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: تا با سارقان برخورد جدی تر از آنچه امروز رخ میدهد نشود و هزینه ارتکاب جرم را بالا نبریم در این حوزه هیچ اتفاق خاصی رخ نمی دهد.

رحیمی با اشاره به اینکه پلیس تنها وظیفه دستگیری دارد و آزاد کردن سارقان برعهده پلیس نیست، گفت: پلیس اصلاً روزانه هزار سارق را دستگیر کند، چه اتفاقی می افتد؟ دستگیری صرف به هیچ عنوان فایده ای ندارد.

فرمانده انتظامی پایتخت از افزایش 2 درصدی کشف جرم در پایتخت خبر داد و گفت: متأسفانه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (هفت ماهه اول سال) وقوع سرقت های خرد 2 درصد افزایش داشته است.

سارق ممکن است در دادسرا آزاد شود اما افزایش سرقت غیرقابل پذیرش است در حالی سردار رحیمی نسبت به آزادی زودهنگام سارقان در دادسرا گلایه داشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 درصدی سرقت های خرد/ سارقان دیگر احساس ترس نمی کنند

افزایش 2 درصدی سرقت های خرد/ سارقان دیگر احساس ترس نمی کنند