مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-30اجتماعي

بهره مندی بیش از 31 هزار معلول از خدمات بهزیستی در بام ایران


مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیش از 31 هزار معلول در استان از خدمات بهزیستی استفاده می کنند، گفت: 11 هزار و 167 نفر دچار معلولیت شدید هستند.

- ، نرگس عسگری صبح سه شنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات، اظهار کرد: 31 هزار و 916 نفر دچار معلولیت در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بهزیستی هستند.

وی عنوان کرد: از این تعداد معلول 13 هزار و 150 نفر معلول جسمی حرکتی، چهار هزار و 422 نفر معلول بینایی، 415 نفر معلول صوت و گفتار، سه هزار و 978 نفر معلول شنوایی، سه هزار و 595 نفر بیمار روانی مزمن و شش هزار و 356 نفر معلول ذهنی هستند.

مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: 11 هزار و 167 نفر دچار معلولیت شدید و هزار و 993 نفر دارای معلولیت خیلی شدید هستند.

عسگری به پیامدهای طرح توانمندسازی اشاره کرد و ادامه داد: توجه به موضوع معلولیت و شامل سازی افراد دارای معلولیت در همه برنامه های توسعه و کاهش فقر، مشارکت افراد دارای معلولیت در فعالیت های خانوادگی، اجتماعی، آموزشی، اوقات فراغت، کار و فرهنگی و قابل دسترس کردن محیط فیزیکی برای افراد دارای معلولیت از جمله پیامدهای طرح توانمندسازی معلولان در جامعه است.

وی افزود: پذیرفتن افراد دارای معلولیت به عنوان اشخاص توانمند و دارای استعداد، با شخصیت و نقش های متفاوت و فعال در زمینه مشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 31 هزار معلول از خدمات بهزیستی در بام ایران

بهره مندی بیش از 31 هزار معلول از خدمات بهزیستی در بام ایران