مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:502021-11-30سياسي

رحیمی: آقای محرابیان از چالش آب کردستان فرار نکنید


نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو گفت: آقای محرابیان لطفا در میدان باشید و از چالش بزرگ آب کردستان فرار نکنید.

- نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو گفت: آقای محرابیان لطفا در میدان باشید و از چالش بزرگ آب کردستان فرار نکنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزاد رحیمی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) در تذکری به وزیر نیرو، گفت: آقای محرابیان لطفا در میدان باشید و از چالش بزرگ آب کردستان که ناشی از سوءمدیریت گذشتگان است، فرار نکنید.

وی با طرح این پرسش که چرا وزیر نیرو برای دومین بار سفر خود به استان کردستان را کنسل کرده است، گفت: شهرستان 160 هزار نفری بانه فقط برای 20 روز حدود 800 هزار مترمکعب آب دارد یعنی با جیره بندی هم 20 روز دوام نمی آورد.

همچنین به دلیل عدم رعایت تراز 1403 سد دریاچه شهید کاظمی و برداشت بی رویه استان آذربایجان و عدم تکمیل سد چراغ ویس آب سقز بدبو شده و قابل شرب نیست.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری به هیات رییسه مجلس گفت: چرا لایحه همسان سازی دائمی حقوق بازنشستگان را مسکوت نگه داشته اید در حالی که حدود 160 نفر از نمایندگان درخواست دو فوریت آن را دارند؟ انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی: آقای محرابیان از چالش آب کردستان فرار نکنید

رحیمی: آقای محرابیان از چالش آب کردستان فرار نکنید