مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:402021-11-30فرهنگي

رقابت هنرمندان در 4 رشته هنرهای تجسمی جشنواره «ترنج» در اردبیل


رییس کانون فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل گفت: جشنواره هنرهای تجسمی ترنج تا 15 آذرماه با رقابت هنرمندان در 4 رشته هنری ادامه پیدا می کند.

- نادر سقا در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این جشنواره در 3 بخش روستایی، عشایری، آزاد و بچه های مسجد در استان اردبیل و با همراهی هنرمندان در رشته های هنری تجسمی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: رشته هایی که علاقه مندان در آن با هم رقابت می کنند شامل گرافیک رایانه ای، خوشنویسی، عکاسی و نقاشی است که علاقه مندان تا 15 آذرماه می توانند آثار خود را به دبیرخانه ستاد کانون های مساجد ارسال کنند.

رییس کانون فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل گفت: تلاش ما بر این است تا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری جشنواره ای متفاوت از سال های گذشته و با کیفیت برگزار کنیم که قطعاً برگزیدگان این جشنواره هنری می توانند در سطح ملی و بین المللی نیز بدرخشند.

سقا افزود: با توجه به استقبالی که از جشنواره هنرهای تجسمی ترنج در استان اردبیل به ثبت رسیده، سعی کردیم تا فرصتی مجدد به هنرمندان بدهیم تا با شرکت در این جشنواره و بارگذاری آثار در سایت ترنج، جشنواره و بچه های مسجد بتوانند رقابت مناسب و شایسته ای را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت هنرمندان در 4 رشته هنرهای تجسمی جشنواره «ترنج» در اردبیل

رقابت هنرمندان در 4 رشته هنرهای تجسمی جشنواره «ترنج» در اردبیل