مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:102021-11-30اقتصادي

اعلام پروژه های اولویت دار آذربایجان شرقی/ وجود 1500 پروژه نیمه تمام در استان


استاندار آذربایجان شرقی پروژه های رینگ جنوبی تبریز، آزادراه تبریز- مرند، سد پیغام چای کلیبر، بزرگراه صوفیان- شبستر- سلماس و بزرگراه مشکین شهر- اهر را از جمله پروژه های اولویت دار استان ذکر کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم پس از بازدید از پروژه های قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در تبریز، اظهار داشت: بازدید از پروژه های مهم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در استان، گفت: مهندسان و جهادگران این قرارگاه، فصل نوینی از سازندگی و رشد اقتصادی را برای آذربایجان رقم خواهند زد.

 هولدینگ های راه و شهرسازی، معدن و آب این قرارگاه، در پروژه های ریز و درشت استان، اقدامات جهادی انجام می دهند و مردم ما خاطره خوشی از این مجموعه دارند.

  وی افزود: پروژه هایی که قرارگاه در دست اجرا دارد عمدتا زیرساخت هایی است که می تواند مبنای رشد اقتصادی، توسعه و ارتباطات منطقه ای و بین المللی را پی ریزی کند.

  استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وجود 1500 پروژه نیمه تمام در استان، گفت: رویکرد و اهتمام دولت مردمی آیت الله رییسی، اتمام پروژه های نیمه تمام و اجرای پروژه های مهم و حیاتی است و این دولت بنا ندارد پروژه جدیدی را شروع کند.

  وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از پروژه های مهم و ملی در استان توسط قرارگاه خاتم اجرا می شوند، افزود: اگر این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام پروژه های اولویت دار آذربایجان شرقی/ وجود 1500 پروژه نیمه تمام در استان

اعلام پروژه های اولویت دار آذربایجان شرقی/ وجود 1500 پروژه نیمه تمام در استان