مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:502021-11-30سياسي

حمایت از حقوق بانوان حاشیه شهر زاهدان


سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان گفت: دادستانی ادارات و نهادهایی را که متولی حل آسیب ها در حاشیه شهر هستند را پای کار می آورد و از حقوق بانوان حاشیه شهر زاهدان دفاع خواهد کرد.

- ابوالفضل احمدزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: یکی از دغدغه های اصلی دادستانی مرکز استان، حاشیه شهر بوده و به تبع آن کارهایی در این یک سال اخیر در این بخش از حاشیه شهر انجام شده است و تقریبا بی سابقه بوده که دادستانی به نحوی ورود پیدا کند و آسیب های اجتماعی موجود در این حاشیه را ببیند و برای همه آسیب ها برنامه هایی را تعیین کند.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان افزود: از طرفی دیگر دادستانی ادارات و نهادهایی را که متولی حل این آسیب ها هستند و به نحوی باید این آسیب ها را کاهش دهند پای کار می آورد و ما این مسیر را ادامه خواهیم داد.

  وی ادامه داد: از طرفی دیگر خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست و خانواده هایی که به نوعی با این آسیب ها درگیر هستند، از دیدگاه های اصلی احیایی حقوق عامه بوده و هست و در این مسیر فعالیت های خوبی به ویژه در زمینه اعتیاد انجام دادیم که در ارتباط با معتادان متجاهر علاوه بر شناسایی این افراد و جمع آوری برای ترک در مراکز ماده 16 خانواده های آنها هم به نحوی مورد حمایت قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از حقوق بانوان حاشیه شهر زاهدان

حمایت از حقوق بانوان حاشیه شهر زاهدان