مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-30سياسي

راه اندازی موزه تاریخ و فرهنگ نهاوند لنگ تخصیص اعتبار


رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نهاوند با بیان اینکه پیگیر راه اندازی موزه تاریخ و فرهنگ نهاوند هستیم، گفت: راه اندازی این موزه به تخصیص اعتبار بستگی دارد و هر چقدر اعتبار زودتر تخصیص پیدا کند و ملک را تملک کنیم موزه هم زودتر راه اندازی می شود.

-   محسن جانجان در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: پس از اینکه در زمان شهردار و شورای شهر وقت در سال گذشته مجبور شدیم موزه تاریخ و فرهنگ نهاوند را برخلاف میل باطنی مان تحویل دهیم به دنبال مکان جدیدی برای راه اندازی موزه بودیم.

وی با اشاره به اینکه موزه به صورت مشارکتی میراث فرهنگی و شهرداری راه اندازی شده بود، خاطرنشان کرد: متاسفانه شهرداری به تعهدات خود عمل نکرد و ساختمان را از میراث فرهنگی گرفت و ما هم اشیاء را به مخزن امن استان انتقال دادیم.

جانجان اضافه کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده و قدمت و آوازه نهاوند در حوزه تاریخ و تمدن در صدد هستیم موزه جدیدی که ساختمان، نیرو و اشیای آن متعلق به میراث فرهنگی باشد داشته باشیم تا بعدها به مشکلات مشابه برنخوریم.

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نهاوند تصریح کرد: در این راستا مکان موزه جانمایی و بررسی شد و ساختمان تاریخی صمصام را انتخاب کردیم و تاکنون بخشی از این ملک تملک شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی موزه تاریخ و فرهنگ نهاوند لنگ تخصیص اعتبار

راه اندازی موزه تاریخ و فرهنگ نهاوند لنگ تخصیص اعتبار