مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-30سياسي

حل موضوع آلودگی هوای تهران زمان بر است


حل موضوع آلودگی هوا زمان بر است و نمیشود آن را طی یک یا چند روز یا چند ماه برطرف کرد.

- ، سوده نجفی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر تهران درباره موضوع آلودگی هوا گفت: آلودگی هوا چند هفته ای است که دوباره تشدید شده و سلامت شهروندان را به خطر انداخته است.

وی افزود: شهروندان بسیاری درخواست پیگیری این موضوع را از ما دارند ولی من به آنها اعلام کرده ام و از همین تریبون هم می گویم که حل موضوع آلودگی هوا زمانبر است و نمی شود آن را طی یک یا چند روز و یا چند ماه برطرف کرد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: البته جلسات تخصصی و دعوت از نهادهای مربوطه در جهت رفع آلودگی هوا از جمله وزارت صنعت و محیط زیست مد نظر شورای شهر تهران قرار دارد از طرفی جلوگیری موقت از فعالیت نیروگاه هایی که سوخت آنها مازوت است و ممنوعیت تردد شبانه خودروهای گازوییلی می تواند در کاهش آلودگی هوا نقش داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تنفس در هوای پاک حق مردم است، گفت: روز گذشته جلسه ای در استانداری در مورد آلودگی هوا برگزار شد و متأسفانه از اعضای شورای شهر تهران در این جلسه دعوت به عمل نیامد و این سوال مطرح است که آیا نباید در تصمیم گیری های مربوط به تهران از جمله موضوع آلودگی هوا حداقل یک نفر از شورای شهر تهران در .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل موضوع آلودگی هوای تهران زمان بر است

حل موضوع آلودگی هوای تهران زمان بر است