مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:152021-11-30ورزشي

آغاز جنگ قدرت در کمیته ملی المپیک/ مهره چینی برای انتخابات؟


در حالی که شنیده شده انتخابات کمیته ملی المپیک به تعویق می افتد، از حالا جنگ برای کسب کرسی ریاست آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از یک دوره 4 ساله پرحاشیه که از عمر کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گذشت، خیلی ها امیدوار بودند در دومین دوره اختلافات و حواشی کمتر شود اما هنوز مدتی از عمر کمیسیون جدید نمی گذرد که حاشیه ها آغاز شده؛ آن هم با اعتراض فدراسیون کشتی و با عنوان مهندسی انتخابات .

با پایان انتخابات، 15 نفر عضو این کمیسیون مشخص شدند که حسن یزدانی و محمدرضا گرایی از رشته کشتی هم توانستند به عضویت آن درآیند.

طبق آیین نامه، رییس کمیته ملی المپیک می تواند 4 نفر را خود برای عضویت معرفی کند که سیدرضا صالحی امیری، محمد بیداریان، ندا شهسواری، ثریا آقایی و محمد باقری معتمد را انتخاب کرد؛ انتخابی که مورد اعتراض فدراسیون کشتی بود مبنی بر اینکه چرا در بین لیست 4 نفره نامی از حمید سوریان دیده نمی شود.

در اعتراض به این موضوع و با اعلام فدراسیون کشتی، 2 قهرمان جهان در نخستین جلسه کمیسیون ورزشکاران که روز یکشنبه برگزار شد، غیبت داشتند.

این اتفاق به قدری تاثیرگذار بود که نخستین نشست را تحت الشعاع قرار داد و محور اصلی موضوع مورد بحث تعویق جلسه بود؛ هر چند در نهایت با رای گیری انجام شده، اعضا به این نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جنگ قدرت در کمیته ملی المپیک/ مهره چینی برای انتخابات؟

آغاز جنگ قدرت در کمیته ملی المپیک/ مهره چینی برای انتخابات؟