مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:152021-11-30سياسي

صباغیان: مشکل جامعه بیکاری نیست، پارتی بازی است


یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه امروز یک فرد پس از سربازی با پارتی بازی در شغل مناسبی مشغول می شود اما فردی دیگر پس از سالیان سال تحصیل کار مناسبی پیدا نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ابتدا از رییس مجلس برای تشکیل جلسه مشترک با قوه قضاییه و دولت تشکر می کنم.

همچنین به خاطر تقویت بعد نظارتی مجلس شورای اسلامی از شما قدردانی کرده و امیدوارم این روند ادامه یابد و تقویت بعد نظارتی مجلس تاثیر خود را بر اصلاح امور داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال جاری بر اشتغالزایی به ویژه در مناطق محروم تاکید دارد اما به دلیل ضعف دولت و مجلس محقق نشده است.

بنده درخواست دارم در کنار تحقیق و تفحص هایی که در مجلس شورای اسلامی به تصویب می رسد نتایج هر یک از تحقیق و تفحص های قبلی نیز یک به یک اعلام شود.

نماینده مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از وزیر کار بابت گزارشی که ارائه کردند سپاسگزاری می کنم اما باید به این نکته توجه داشت که امروز سامانه کاریابی خودش از افراد پول گرفته و سپس آنها را به حال خود رها می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صباغیان: مشکل جامعه بیکاری نیست، پارتی بازی است

صباغیان: مشکل جامعه بیکاری نیست، پارتی بازی است