مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:102021-11-30اقتصادي

تأمین زمین برای 700 واحد مسکونی در قزوین


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: در فاز نخست طرح جهش ملی مسکن برای 700 واحد مسکونی تأمین زمین شده است و حدود 240 متقاضی آورده داشتند که بر این اساس در 6 شهر استان قزوین پروژه تعریف کردیم.

- اصغر گونجی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح جهش ملی مسکن اظهار کرد: بنیاد مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر مانند آبیک، تاکستان، محمودآباد، بیدستان و اقبالیه و در شهرهای بالای 100 هزار نفر در ناحیه شهری مهرگان در کنار دولت است.

وی ادامه داد: در ناحیه شهری مهرگان 1035 واحد در سه کارگاه فعالیت داریم که پروژه ها در حال اتمام فونداسیون بوده و پیشرفت محسوس داشته است.

در شهرهای زیر 100 هزار نفر با توجه به رویکرد و حضور موثر متقاضیان که تأمین آورده داشتند شهر بیدستان و تاکستان پیشرفت فیزیکی خوبی دارند؛ بویین زهرا، اقبالیه و محمودآباد به خاطر مشکلات پیمانکاری و تورم پیشرفت فیزیکی کمتری داشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تشریح کرد: در فاز نخست برای 700 واحد تأمین زمین شده است و حدود 240 متقاضی آورده داشتند که بر این اساس در 6 شهر پروژه تعریف کردیم؛ تسهیلات بانکی در ابتدا 150 میلیون مصوب شده بود اما اخیراً در شورای پول و برنامه ریزی پرداخت تسهیلات تا 300 میلیون تومان را مصوب کردند اما هنوز ابلاغ نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین زمین برای 700 واحد مسکونی در قزوین

تأمین زمین برای 700 واحد مسکونی در قزوین