مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:052021-11-30اجتماعي

برخی والدین کرمانی برای حضور دانش آموزان در مدارس مقاومت می کنند


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه بعضی از والدین برای حضور دانش آموزان در مدارس مقاومت می کنند، گفت: برای رفع نگرانی های والدین تلاش کنیم.

- به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب با اشاره به اینکه آموزش در مدارس استان کرمان صرفاً مجازی و اختیاری نیست، گفت: دانش آموزان مدارس پر جمعیت باید بر اساس تصمیم شورای مدرسه از یک روز تا سه روز در مدارس حضور داشته باشند.

وی افزود: تمامی مدارس فنی و حرفه ای از ابتدای مهرماه آموزش را به صورت حضوری آغاز کرده اند و مدارس متوسطه دوره اول از 15 آبان بازگشایی شده اند و پذیرای حضور دانش آموزان در مدارس هستند.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه از اول آذرماه، مدارس ابتدایی و متوسطه اول با برنامه و الگویی که برای مدارس تدوین شده است، به صورت حضوری بازگشایی شده اند، تصریح کرد: فاصله گذاری اجتماعی همراه با گروه بندی دانش آموزان و همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس لحاظ می شود و به خانواده ها هم توصیه می کنیم دانش آموزان را حتماً با ماسک به مدرسه بفرستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه بعضی از والدین برای حضور دانش آموزان در مدارس مقاومت می کنند، بیان داشت: روزانه مدارس استان کرمان با کمک مراقبین سلامت ادارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی والدین کرمانی برای حضور دانش آموزان در مدارس مقاومت می کنند

برخی والدین کرمانی برای حضور دانش آموزان در مدارس مقاومت می کنند