مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:002021-11-30فرهنگي

چرا سه شنبه های سینمای اراک نیم بها نیست؟


با گران شدن بلیط سینما در سال 83 شورای اکران تصمیم بر نیم بها شدن سینما در روز شنبه گرفته شد، دلیل این امر استفاده همه اقشار از سینما و برخورداری همه اقشار از این تفریح بوده است.

- علاوه بر سه شنبه ها و شنبه ها برخی سینماها در کشور در برخی سانس های خود در برخی ساعات اقدام به تخصیص بلیط سینما به مخاطبین خود کردند.

کم رونق بودن حضور مردم در سینماها یکی از دغدغه هایی است که همواره فعالان این صنعت را نگران کرده و نیم بها شدن بلیط در یکی از روزهای هفته، یکی از راهکارهای ارائه شده برای آشتی دادن مردم با سینما و حضور پررنگ تر آنها در سالن های سینماست که گویا در سینماهای سراسر کشور اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از پیوستن تعدادی از شهرهای کشور به این طرح، در سال 1383 اراک نیز به این طرح با عنوان آشتی با سینما پیوست و با هدف تشویق عموم مردم به حضور بیشتر در سالن های سینما، از آن پس سینماهای استقلال، فرهنگ و عصر جدید اراک در روزهای شنبه نسبت به اجرای طرح عرضه بلیط نیم بها اقدام کردند.

با گران شدن قیمت بلیت سینماها بعضی از سینماها تصمیم گرفتند برای رفاه حال علاقمندان به سینما و جلوگیری از کاهش تماشاچیان، در روزهای دیگری از هفته نیز نسبت به فروش بلیط نیم بها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سه شنبه های سینمای اراک نیم بها نیست؟

چرا سه شنبه های سینمای اراک نیم بها نیست؟