مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:002021-11-30سياسي

قالیباف: دولت تا آخر آذر موظف است بودجه اشتغال و محرومیت زدایی را پرداخت کند


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بند الف تبصره 18 قانون بودجه برای محرومیت زدایی و اشتغال 103 درصد تحقق درآمد داشته است، تأکید کرد: وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه مکلفند تا آخر آذرماه این پول را به شوراهای برنامه ریزی و اشتغال استان ها پرداخت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، هم باید بر عملکرد بانک های عاملی که این منابع را اختصاص می دهند نظارت کند.

وی همچنین خطاب به وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه تأکید کرد: موضوع تبادل موافقتنامه که در آیین نامه اجرایی این تبصره آمده، خلاف قانون است و باید لغو شود.

رییس مجلس تصریح کرد: جزء 8 بند الف تبصره 18 قانون بودجه 103 درصد ورودی داشته و درآمدهایش تحقق یافته؛ ولی این پول را بلوکه کرده اند و به اشتغال نداده اند.

قالیباف تصریح کرد: وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه تا آخر آذرماه مکلفند این پول را به شورای برنامه ریزی و اشتغال استان ها پرداخت کنند.

وی همچنین با انتقاد از نقش ضعیف نمایندگان عضو شورای برنامه ریزی و اشتغال استان ها اظهار داشت: شما باید صدای مردم باشید؛ چرا نمایندگان عضو این شوراها در استان ها این موضوع را مطالبه نمی کنند که اجرا شود؟ رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حالی که دولت گذشته این خطا را مرتکب شده و دولت جدید هم فقط سه ماه است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: دولت تا آخر آذر موظف است بودجه اشتغال و محرومیت زدایی را پرداخت کند

قالیباف: دولت تا آخر آذر موظف است بودجه اشتغال و محرومیت زدایی را پرداخت کند