مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:502021-11-30اقتصادي

امضای توافق نامه راه اندازی اکو سیستم دیجیتال فرش دستباف


رییس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه اکوسیستم دیجیتال فرش دستباف بستر و محیطی دیجیتال مبتنی بر تکنولوژی های وب و موبایل است که تمامی نقش آفرینان هنر/صنعت فرش دستباف از طریق آن می توانند کلیه کسب و کار خود را به صورت دیجیتال انجام دهند.

- رییس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه اکوسیستم دیجیتال فرش دستباف بستر و محیطی دیجیتال مبتنی بر تکنولوژی های وب و موبایل است که تمامی نقش آفرینان هنر/صنعت فرش دستباف از طریق آن می توانند کلیه کسب و کار خود را به صورت دیجیتال انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، فرح ناز رافع -رییس مرکز ملی فرش ایران پس از امضای توافق نامه اهداف کلی اکوسیستم دیجیتال فرش دستباف ایران را برشمرد و گفت: توسعه زیرساخت دیجیتال کسب و کارهای مرتبط با فرش دستباف از تولید و بازاریابی تا فروش بدون محدودیت جغرافیایی و برای زبان های مختلف از اهداف مهم این توافق نامه است.

رییس مرکز فرش ایران یادآور شد: توسعه بانک محتوایی مرجع در زمینه فرش دستباف به زبان های مختلف و برقراری ارتباطات دوسویه دیجیتال بین بازیگران اکوسیستم فرش دستباف و توسعه ساختار تجارت الکترونیک و فروش آنلاین از جمله اهداف این توافق نامه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای توافق نامه راه اندازی اکو سیستم دیجیتال فرش دستباف

امضای توافق نامه راه اندازی اکو سیستم دیجیتال فرش دستباف