مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-30حوادث

تکلیف تیر برق های سبز شده وسط کوچه ها چه می شود؟


نیروهای شرکت برق دارای لباس مخصوص و کارت شناسایی هستند به همین دلیل اگر مردم می بینند کسی بدون لباس در حال دستکاری تجهیزات برق است موضوع را به پلیس را شرکت برق در میان بگذارند.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت برق البرز گفت: نیروهای شرکت برق دارای لباس مخصوص و کارت شناسایی هستند به همین دلیل اگر مردم می بینند کسی بدون لباس در حال دستکاری تجهیزات برق است موضوع را به پلیس را شرکت برق در میان بگذارند.

حسن کریمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به گلایه شهروندان از سرقت کابل و تجهیزات برق اظهار کرد: این سرقت ها به ویژه در مناطق حاشیه ای باعث قطع گاه و بیگاه برق می شود.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت نیرو برای رصد تمام محلات و کوچه های البرز، از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده سرقت کابل و تجهیزات برق با 121 تماس بگیرند.

وی توضیح داد: نیروهای شرکت برق دارای لباس مخصوص و کارت شناسایی هستند به همین دلیل اگر مردم می بینند کسی بدون لباس در حال دستکاری تجهیزات برق است موضوع را به پلیس را شرکت برق در میان بگذارند.

کریمی در بخش دیگری از صحبت های خود به گلایه شهروندان از وجود تیر چراغ برق در وسط برخی کوچه ها اضافه کرد: این تیرها سال ها قبل و زمانی که حدود و عرض کوچه ها بیشتر بود و ساخت و سازها به این شکل انجام نشده بود، نصب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف تیر برق های سبز شده وسط کوچه ها چه می شود؟

تکلیف تیر برق های سبز شده وسط کوچه ها چه می شود؟