مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:152021-11-30سياسي

طلسم عمارت تاریخی منصوری به زودی شکسته می شود


شهردار ملایر با بیان اینکه مجدانه بحث تملک و تعیین تکلیف عمارت تاریخی منصوری را پیگیری می کنیم و در جلسات متعدد تفاهم نامه اولیه در این زمینه تنظیم شده، - ایسنا/همدان شهردار ملایر با بیان اینکه مجدانه بحث تملک و تعیین تکلیف "عمارت تاریخی منصوری" را پیگیری می کنیم و در جلسات متعدد تفاهم نامه اولیه در این زمینه تنظیم شده، گفت: مقرر شده ملک را از وراث خریداری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ مجید فرجی صبح سه شنبه 9 آذر ماه در نخستین نشست خبری خود در جمع خبرنگاران، در این رابطه افزود: با معاون امور عمرانی استانداری همدان در این زمینه رایزنی شده و مقرر شد اگر صورت جلسه نهایی در کمیسیون ماده 5 استانداری به امضا برسد و توافق با ورثه منصوری رخ دهد، تملک ملک تاریخی خانه منصوری به شهرداری واگذار می شود.

وی با بیان اینکه به محض تملک این اثر تاریخی، بازسازی آن را آغاز می کنیم، افزود: بیشتر وراث روی دریافت نقدی قیمت ملک توافق دارند، در حال حاضر امکان پرداخت نقدی برای ما نیست و ما مجبور هستیم برای تامین هزینه خرید این ملک تعدادی از زمین ها و املاک شهرداری را بفروشیم تا بتوانیم هزینه خرید آن را پرداخت کنیم.

این مقام مسئول در رابطه با اهداف چهار ساله خود در شهرداری ملایر با بیان اینکه عمده اهداف خود را به بازه های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم عمارت تاریخی منصوری به زودی شکسته می شود

طلسم عمارت تاریخی منصوری به زودی شکسته می شود