مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:052021-11-30اقتصادي

مشکلات یک واحد صنعتی در رفسنجان بعد از 3 سال رفع شد


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به رفع مشکلات یک واحد صنعتی رفسنجان گفت: بر این اساس قفل سه ساله در مسیر تولید گشوده شد.

- ، یدالله موحد عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از گمرک رفسنجان و چند واحد صنعتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فعالان اقتصادی و مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی سربازان جبهه اقتصادی هستند و همه باید دست به دست هم داده دهیم تا از این وضعیت عبور کنیم.

موحد با اشاره به تشکیل جلسات ستاد استانی حمایت از اجرای اقتصاد مقاومتی به طور مستمر افزود: هدف از تشکیل این جلسات چاره جویی برای رفع مشکلات اقتصادی است.

وی از اتاق بازرگانی خواست به عنوان پل ارتباطی بین بخش خصوصی و دولتی زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی را فراهم کند و افزود: باید بر مبنای گفت و گوی سه جانبه بین مدیران تولید، مدیران حاکمیتی و دستگاه های نظارتی مباحث و مشکلات مطرح شده و بر اساس یک رویه واحد نسبت به حل مشکلات اقدام شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: در ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بخش زیادی از 370 پرونده حمایت قضایی از سرمایه گذاران و بخش تولید با گفتگو و تعامل در جلسات حل می شوند.

وی با اشاره به دستور ویژه رییس قوه قضاییه بر بازدید از انبارهای گمرک، اموال تملیکی و…، تصریح کرد: در این زمینه چند روز پیش در بازدید داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات یک واحد صنعتی در رفسنجان بعد از 3 سال رفع شد

مشکلات یک واحد صنعتی در رفسنجان بعد از 3 سال رفع شد