مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:502021-11-30سياسي

رهپویان دانش؛ فاتح مسابقات مناظره دانشجویی مازندران


دهمین دوره مسابقات استانی مناظره دانشجویی جام خواجه نصیرالدین طوسی، طی دو روز یکشنبه و دوشنبه هفتم و هشتم آذرماه در دانشگاه مازندران برگزار شد.

- در این مسابقات که از سوی سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران و با همکاری دانشگاه مازندران و بسیج دانشجویی این استان برگزار شد، تیم رهپویان دانش توانست به مقام نخست دست پیدا کند و تیم های شهید بهشتی و شهید چمران دوم و سوم شدند.

این رقابت ها با شرکت 8 تیم از سراسر استان مازندران در دانشگاه مازندران برگزار شد.

سیده زینب تقوی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران در حاضیه این مسابقات، در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه باید از دانشجویانی که برای ارتقای فرهنگ گفت وگو وارد این دوره از مسابقات شدند تشکرکنم، اظهار کرد: معتقدیم باید به کودکانمان اعتماد به نفس دهیم تا از کودکی بتوانند مهارت های تحمل افکار مخالف را بیاموزند.

تقوی تصریح کرد: مناظره فرصتی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد تا دانشجویان بیاموزند چگونه افکار یکدیگر را درک کنند و مستند و مستدل سخن گفتن را بیاموزند.

وی افزود: مناظره روحیه پرسشگری را تقویت می کند و تمرینی برای تجربه کار تیمی است و هر تیمی که در مرحله استانی به مرحله قهرمانی برسد به مرحله کشوری راه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهپویان دانش؛ فاتح مسابقات مناظره دانشجویی مازندران

رهپویان دانش؛ فاتح مسابقات مناظره دانشجویی مازندران