مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:452021-11-30اقتصادي

10 میلیون هکتار از اراضی خراسان جنوبی سند مالکیت کاداستری دارند


مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: 10 میلیون هکتار از اراضی ملی و دولتی استان دارای سند مالکیت کاداستری یا تک برگ هستند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: 10 میلیون هکتار از اراضی ملی و دولتی استان دارای سند مالکیت کاداستری یا تک برگ هستند.

علیرضا نصرآبادی، امروز سه شنبه 9 آذر به رسانه های گروهی گفت: 10 میلیون هکتار از اراضی استان دارای سند مالکیت کاداستری یا تک برگ هستند و طرح کاداستر اراضی تا پایان سال 1400 به طور کامل در استان اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه اسناد مالکیت کاداستری با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک صادر می شود، افزود: در حال حاضر این طرح در مساحت حدود 5 میلیون هکتار از اراضی استان در حال اجرا است.

نصرآبادی با بیان اینکه اجرای طرح کاداستر اراضی با هدف تثبیت مالکیت دولت بر عرصه های ملی، جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی دولتی، طرح ممیزی اراضی و تفکیک مستثنیات صورت می گیرد، اظهار کرد: روشن شدن تکلیف قانونی و تثبیت مالکیت دولت، جلوگیری از زمین خواری، ایجاد اطمینان و اعتماد در معاملات املاک و سرعت در انجام آن، کاهش فراوان تصرفات ملکی و دعاوی مربوط به دادگاه ها و کاهش حجم پرونده های قضایی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیون هکتار از اراضی خراسان جنوبی سند مالکیت کاداستری دارند

10 میلیون هکتار از اراضی خراسان جنوبی سند مالکیت کاداستری دارند