مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:402021-11-30بين الملل

عباس خطاب به رهبران جهان: راه حل دو کشوری را نجات دهید


محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، در روز جهانی فلسطین از جامعه جهانی خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند تا روند صلح نجات یابد.

- عباس خطاب به رهبران جهان: راه حل "دو کشوری" را نجات دهید محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، در روز جهانی فلسطین از جامعه جهانی خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند تا روند صلح نجات یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، در متن سخنرانی عباس که توسط ریاض منصور، نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل، قرائت شد، آمده است: ما از تمامی دولت هایی که به راه حل دو کشوری باور دارند و اسراییل را به رسمیت شناخته اند، می خواهیم که فلسطین را هم به رسمیت بشناسند.

وی همچنین در سخنرانی روز دوشنبه خود به همین مناسبت تاکید کرد که رد آشکار راه حل دو کشوری توسط اسراییل و اصرار آن بر استوار ساختن اشغال گری خود به جای پایان آن، به اضافه سیاست منتظر طرفین شدن برای گفت وگو و رسیدن به صلح، از لحاظ عملی به معنی این است که اسراییل اجازه دارد با اعمال غیرقانونی و تغییر واقعیت ها روی زمین، روند الحاق سرزمین های فلسطینی را نهایی کند.

عباس گفت، اعمال اسراییل باعث شده است که اوضاع پیچیده شود، و افزود: امکان دستیابی به راه حل دو کشوری دوردست تر و حتی شاید ناممکن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس خطاب به رهبران جهان: راه حل دو کشوری را نجات دهید

عباس خطاب به رهبران جهان: راه حل دو کشوری را نجات دهید