مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:352021-11-30سياسي

ماجرای حقوق نجومی 128 هزار نفر در دولت روحانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در حالی که مجلس در قانون بودجه 1400 برای پرداخت حقوق های شرکت های دولتی و موسسات دولتی و وابسته به دولت سقف تعیین کرده است، - بنا به اطلاعات موجود تعداد کل کارکنان شرکت های دولتی، بانک ها و موسسات دولتی یا وابسته به دولت 363 هزار و 343 نفر است و با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیوان محاسبات از این تعداد، 128 هزار و 710 نفر در زمره حقوق بگیران نجومی محسوب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در حالی که مجلس در قانون بودجه 1400 برای پرداخت حقوق های شرکت های دولتی و موسسات دولتی و وابسته به دولت سقف تعیین کرده است، اما این مصوبه مجلس منافذی دارد که افکار عمومی نسبت به آن حساس و دچار شائبه است.

مجلس از دو ماه پیش به تشکیل کمیته تفحص از حقوق های نجومی رای داده است.

سیدنظام الدین موسوی، سخنگوی هیات رییسه مجلس موضع مجلس را نسبت به حقوق های نجومی مشخص کرد.

او گفت: تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی صرفا به منزله آسیب شناسی این موضوع نیست، بلکه مجلس درپی شناسایی گلوگاه ها و منافذی است که باعث سوءاستفاده از مصوبه مجلس شده است.

به گفته سید نظام الدین موسوی، قرار است طبق گزارشی که کمیته تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی به مجلس ارائه می کند اسامی مدیران متخلف به قوه قضاییه ارسال شود و این قوه تصمیم بگیرد که چگونه با آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حقوق نجومی 128 هزار نفر در دولت روحانی

ماجرای حقوق نجومی 128 هزار نفر در دولت روحانی