مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:252021-11-30اقتصادي

منابع بانک های عامل باید به درستی مدیریت و توزیع شود


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: منابع بانک ها در مسیر تولید و حمایت از سرمایه گذاران واقعی باید به درستی مدیریت شده تا تسهیلات به واحد های فعال پرداخت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عبدالله طباطبایی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اردبیل اظهار کرد: ما در استان اردبیل ظرفیت ها و قابلیت بی نظیری را در توسعه و پیشرفت واحدهای صنعتی داریم اما بخش عظیمی از این واحدها با مشکلات بانکی روبرو هستند.

وی بر ضرورت اجرای دقیق تعهدات بانک و سرمایه گذار را تاکید کرد و افزود: اگر قرار است در مدت 6 ماه یا یک سال تسهیلات پرداختی بانک ها باز پرداخت شود باید سرمایه گذاران و کار آفرینان در موعد مقرر به تعهدات خود عمل کرده تا خدمات و مشوق های بیشتری دریافت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تصریح کرد: این صحیح نیست که صاحبان واحدهای تولیدی سود تسهیلات را پرداخت و اصل وام و قسط بندی آن را به تأخیر بیاندازند در حالی که اگر این تسهیلات به موقع بازپرداخت شود بانک ها امکان پرداخت برای دیگر سرمایه گذاران و تولید کنندگان واقعی را فراهم می آورند.

طباطبایی با قدردانی از مدیریت بانک های عامل در روان سازی کارها و سهولت امر در حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران گفت: انتظار می رود به تناسب سهولت کار در بانک ها سرمایه گذاران و کارآفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع بانک های عامل باید به درستی مدیریت و توزیع شود

منابع بانک های عامل باید به درستی مدیریت و توزیع شود