مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:252021-11-30سياسي

جذب نیرو در شهرداری قزوین به طور کامل ممنوع نیست


جذب نیرو توسط شهردار قزوین به طور کامل و صد در صد ممنوع نشده است.

- با اشاره به برخی گمانه ها در رابطه با ورود برخی افراد جدید به شهرداری قزوین اظهار کرد: شورای اسلامی شهر قزوین پس از آغاز به کار و بنا به بررسی هایی که انجام داد به این نتیجه رسید که بدنه شهرداری و روند جذب نیروی انسانی در آن نیاز به مدیریت دارد.

وی افزود: در همین راستا در دومین مصوبه خود پس از انتخاب شهردار و با توجه به شرایط نیروی انسانی شهرداری طرحی را در راستای ممنوعیت ورود نیروی جدید بدون ضابطه به شهرداری مصوب کرد.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: بر اساس این مصوبه جذب نیروی جدید ممنوع بوده است و شهردار تنها می تواند در صورت نیاز و پس از تصویب کمیسیونی با حضور خود، رییس شورای شهر و همچنین مدیرکل امور شهرداری و شوراهای استانداری و در نهایت تصویب شورای شهر اقدام به جذب نیرو کند.

وی تاکید کرد: این مصوبه به معنای حذف کامل جذب نیرو نیست بلکه شهردار با توجه به نیاز خود به نیروی نخبه مخصوصاً در سطح مدیریت می تواند نیروی مورد نیاز خود را تأمین کند.

مهدیخانی در پایان یادآور شد: این مصوبه به معنای محدود کردن شهردار نیست بلکه تلاش خواهد شد تا با مدیریت مناسب و همفکری، شاهد ورود نیروهای کیفی و خوب به مجموعه شهرداری قزوین باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نیرو در شهرداری قزوین به طور کامل ممنوع نیست

جذب نیرو در شهرداری قزوین به طور کامل ممنوع نیست