مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:202021-11-30اقتصادي

واحدهای تولیدی راکد استان سمنان؛ در مسیر احیا


راه اندازی واحدهای تولیدی راکد فعلی در تملک بانک ها و تقویت تولید، دو مؤلفه اصلی و تأثیرگذار رشد اقتصادی استان است که پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه هم اندیشی احیای واحدهای راکد استان سمنان اظهار کرد: نیاز است تا در جلسات هم اندیشی احیای واحدهای راکد، به منظور رفع موانع و دستیابی به نتیجه مطلوب، از ظرفیت نخبگان اهل فن در سه محور صنعت و معدن، گردشگری و کشاورزی استفاده شود.

وی افزود: ما تلاش خود را بر حفظ وضعیت مطلوب در حوزه فعالیت واحدهای تولیدی به کار گرفتیم تا واحدهای فعال در حوزه تولید تقویت شوند و تعداد واحدهای راکد افزایش نیافته و در راستای راه اندازی مجدد این واحدها گام برداریم.

استاندار سمنان گفت: افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی فعال فعلی استان از دیگر سیاست ها و برنامه های ما در حوزه تولید است که به صورت جدی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

هاشمی با بیان اینکه می توان با اقدامات مطلوب مشکلات را برطرف کرد، بیان کرد: معیشت، اقتصاد و کسب وکار، سه مؤلفه اولویت دار و اصلی ما در اجرای برنامه ها و اقدامات است که به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه باید از عواملی که به بهانه ای برای عدم تلاش برای رفع مشکلات شده، اجتناب کرد، گفت: بانک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی راکد استان سمنان؛ در مسیر احیا

واحدهای تولیدی راکد استان سمنان؛ در مسیر احیا