مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:102021-11-30اجتماعي

حمایت کمیته امداد از 12 هزار دانش آموز در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: 12 هزار دانش آموز نیازمند استان از خدمات حمایتی و کمک هزینه های تحصیلی این نهاد بهره مند می شوند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: 12 هزار دانش آموز نیازمند استان از خدمات حمایتی و کمک هزینه های تحصیلی این نهاد بهره مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، جاسم محمدی فارسانی با بیان اینکه 12 هزار دانش آموز تحت پوشش این نهاد هستند، اظهار کرد: رویکرد حمایت از دانش آموزان خانواده های نیازمند با هدف توانمندی و ایجاد زمینه مهارت آموزی آن ها اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به حمایت این نهاد از 964 دانشجو و طلبه افزود: دانش آموزان و دانشجویان نیازمند جهت گذراندن دوره های تحصیلی کمک هزینه تحصیلی(برای دانش آموزان) و کمک هزینه شهریه(برای دانشجویان) دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان مقاطع مختلف و طلاب علوم دینی از کمک هزینه شهریه بهره مند می شوند، گفت: دانشجویان پس از ثبت نام با ارائه مدارک لازم به این نهاد طبق دستورالعمل ها و بخش نامه ها از خدمات شهریه در هر نیمسال تحصیلی بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد از 12 هزار دانش آموز در چهارمحال و بختیاری

حمایت کمیته امداد از 12 هزار دانش آموز در چهارمحال و بختیاری