مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:002021-11-30اقتصادي

چگونه روغن موتور تقلبی را از اصل تشخیص دهیم؟


بنزین پرمصرف ترین و حیاتیترین مصرف خودروهاست و پس از روغن موتور به عنوان نیاز اصلی خودور در جایگاه دوم قرار دارد و مانند خون در رگهای خودرو در جریان است و ناخالصی و تقلبی بودن این دو نیاز حیاتی و اصلی خودروها منجر به بروز خسارتهای سنگینی خواهد شد.

- این روزها استفاده از روغن موتور ناخالص و تقلبی در برخی مراکز تعویض روغنی، نارضایتی هایی را در بین مردم ایجاد کرده است، در این شرایط می طلبد که با آگاهی بخشی به مردم، علاوه بر جلوگیری از عرضه روغن موتور تقلبی و تخلفاتی که از سوی عده ای سودجو و فرصت طلب صورت می گیرد، از خساراتی که متوجه وسایل نقلیه می شود نیز پیشگیری کرد.

در همین رابطه رییس اتحادیه تعویض روغنی شهرستان ساوه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه متاسفانه در برخی موارد مشاهده شده که روغن موتورهای تقلبی به دلیل سودآوری بالا توسط عده ای افراد سودجو و فرصت طلب تولید و روانه بازار مصرف می شود، اظهار کرد: استفاده از روغن موتور تقلبی خسارت های جبران ناپذیری را به موتور خودرو وارد کرده و از عمر مفید آن کاسته خواهد شد.

البته باید گفت که گرانی روغن موتور موجب شده است که برخی سوء استفاده کرده و روغن موتور تقلبی را با قیمتی کمتر در بازار عرضه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه روغن موتور تقلبی را از اصل تشخیص دهیم؟

چگونه روغن موتور تقلبی را از اصل تشخیص دهیم؟