مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 04:452021-11-30اقتصادي

تسهیلات با کارمزد هشت درصد در اختیار جامعه روستایی قرار می گیرد


مدیرکل دفترامورروستایی وشوراهای استانداری کهگیلویه وبویراحمدگفت:تسهیلات باکارمزد8 درصددر اختیار جامعه روستایی قرار می گیردوبایدپروژه هایی تعریف شودکه به سمت اشتغال پایدارروستایی باشد.

- ، حسین کاظمی شامگاه دوشنبه در نشست و گردهمایی بخشداران استان افزود: این امر از طریق تفاهم نامه ای که بین سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و بانک ملی منعقد شده است انجام می شود.

وی با بیان اینکه 243 میلیارد و 926 میلیون ریال اعتبار برای پروژه های روستاهای فاقد دهیاری و دارای دهیاری استان اختصاص می یابد، گفت: از این میزان هفت میلیارد تومان به روستاهای فاقد دهیاری و 17 میلیارد و 600 میلیون تومان به روستاهای دارای دهیاری اختصاص یافت.

کاظمی تصریح کرد: مبالغی از طرف سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و سازمان امور مالیاتی به حساب دهیاری ها واریز شد که 60 درصد این مبالغ باید صرف امورات عمرانی و 40 درصد نیز صرف امورات جاری روستا شود.

وی افزود: بر اساس گزارشات ارائه شده برخی از دهیاری ها 100 درصد این مبالغ را صرف امورات جاری کرده اند و این مورد تخلف است و نظارت بخشداری ها بر هزینه کرد دهیاری ها باید بیشتر شود و دفتر امور روستایی نیز بر این مهم کنترل و نظارت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات با کارمزد هشت درصد در اختیار جامعه روستایی قرار می گیرد

تسهیلات با کارمزد هشت درصد در اختیار جامعه روستایی قرار می گیرد