مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 04:452021-11-30سياسي

مالک گود حصارک به تعیین تکلیف آن موظف است


رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کرج گفت: مالک زمین گود حصارک بر اساس یک برنامه زمان بندی مشخص باید شروع و پایان پروژه گودبرداری را در اسرع وقت اعلام کند.

- در خصوص آخرین وضعیت گودبرداری غیراصولی و رها شدن آن در منطقه حصارک اظهار کرد: با کمک معاون دادستان البرز از طرف سازمان نظام مهندسی استان از گودبرداری منطقه حصارک بازدید به عمل آمد و بر اساس گزارشی که از سوی کارشناسان سازمان نظام مهندسی تهیه شد، این منطقه را برای سکونت ناایمن تشخیص دادند.

وی بیان کرد: بر این اساس دو موضوع در شرف انجام است، نخست اینکه شهرداری با همکاری مالک منازلی را که از ایمنی پایین تری برخوردار هستند تخلیه کامل و برای سکونت آنها اقدامات لازم را انجام می دهد.

رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در مرحله دوم ما به عنوان عضو شورای شهر کرج، از مالک خواستیم طبق یک زمان بندی کامل و مشخص، نسبت به ساخت و ساز و ایمن سازی اولیه گود حصارک اقدام نماید.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون مالک اگر ملکیت را به شخص جدیدی نیز سپرده باشد باید جبران خسارت کند.

اسدیان با بیان اینکه مالک این زمین حامیانی در استان داشت که آنها اجازه ساخت و ساز را به وی نمی دادند، گفت: با اقدامات اعضای شورای شهر کرج، پیگیری رسانه ها و مردم و ورود آیت الله حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالک گود حصارک به تعیین تکلیف آن موظف است

مالک گود حصارک به تعیین تکلیف آن موظف است