مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 03:102021-11-29بين الملل

آمریکا: تغییری در رویکرد ما درقبال ایران ایجاد نشده


ک مقام آمریکایی دوشنبه شب در واکنش به روز نخست مذاکرات وین برای لغو تحریم ها میان ایران و گروه 4+1 گفت: هیچ تغییری در رویکرد ما در قبال ایران و مذاکرات به وجود نیامده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، یک مقام مسؤول در وزارت امورخارجه آمریکا که خواست نامش فاش نشود، در ادامه ادعا های مقامات واشنگتن در قبال ایران، در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه خبری الشرق قطر، بدون اشاره به اینکه کدام کشور باعث ایجاد مشکلات فراوان کنونی برای توافق بین المللی برجام شده است، ادعا کرد: اگر ایران خواسته بیشتری را مطرح کند، مذاکرات موفقیت آمیز نخواهد بود.

جمهوری اسلامی به صراحت و بار ها تاکید کرده است که خواستار لغو همه تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران است و لغو تحریم ها، اصلی ترین خواسته ایران در مذاکرات وین است.

مقامات روسیه و چین در مذاکرات وین نیز روز دوشنبه تاکید کردند که تحریم های غیرقانونی آمریکا علیه ایران باید برداشته شود و خواسته تهران برای لغو تحریم ها، کاملا منطقی است.

این مقام آمریکایی بدون توجه به اینکه این آمریکا بود که در اقدامی یکجانبه و غیرقانونی از برجام خارج شد، گفت که بازگشت متقابل به برجام و پایبندی کامل به آن، بهترین گزینه موجود برای حل مسائل موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: تغییری در رویکرد ما درقبال ایران ایجاد نشده

آمریکا: تغییری در رویکرد ما درقبال ایران ایجاد نشده