مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 19:152021-11-29فرهنگي

پلمپ 3 انبار احتکار کاغذ مطبوعات


مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پلمپ سه انبار احتکار کاغذ روزنامه توسط تعزیرات حکومتی خبر داد و از این اقدام آنها قدردانی کرد.

- مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پلمپ سه انبار احتکار کاغذ روزنامه توسط تعزیرات حکومتی خبر داد و از این اقدام آنها قدردانی کرد.

ایمان شمسایی دوشنبه شب در گفتگو با ایرنا با اشاره به جزییات احتکار کاغذ روزنامه در این سه انبار افزود: در شرایطی که مطبوعات روزهای سختی را می گذرانند، این خبر شاید التیامی بر دردهای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه باشد.

توزیع کاغذهای احتکاری بین مطبوعات کشور وی ضمن قدردانی از اقدام سریع و بجای سازمان تعزیرات حکومتی، ابراز امیدواری کرد: هرچه زودتر این کاغذها با طی مراحل قانونی در اختیار اهالی رسانه و مطبوعات قرار گیرد.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه درباره وضعیت تخصیص کاغذ به رسانه ها و مطبوعات، تاکید کرد: باید تا جای ممکن به تقویت کیفی و کمی تولید کاغذ در داخل کشور کمک شود اما همچنان نیاز است تا واردات کاغد مورد نیاز مطبوعات با ارز نیمایی انجام شود.

سیاست دولت سیزدهم تاکید بر تقویت تولید داخلی کاغذ شمسایی همچنین به تقویت تولیدات داخلی کاغذ از سوی آیت الله سید ابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ 3 انبار احتکار کاغذ مطبوعات

پلمپ 3 انبار احتکار کاغذ مطبوعات