مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 18:452021-11-29سياسي

برخی واحدهای مسکن مهر بسطام 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارند


فرماندار شاهرود با اشاره به شرایط واگذاری شهرک های مسکن مهر به شهرداری در شهرهای این شهرستان، گفت: برخی واحدها در شهر بسطام تا 75 درصد تکمیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جلالی شامگاه دوشنبه در نشست شورای مسکن شاهرود به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان و شهرداری های شهرستان شاهرود پرونده های کمیسیون ماده پنج و کارگروه زیربنایی را با قید فوریت جمع بندی و بررسی کنند، تاکید کرد: بی اعتمادی به واسطه عدم تکمیل پروژه های مسکن مهر در مردم ایجاد شده است.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان و دستگاه های خدمات رسان به قید فوریت مشکلات مسکن های مهر را برطرف کرده و هرچه سریع تر واحدها را به متقاضیان تحویل دهند، افزود: طرح ملی مسکن با تسهیلات قابل توجهی همراه است که در اجرای این طرح دولت مصمم و مجلس نیز حمایت همه جانبه می کند و باید دستگاه های اجرایی پای کار برای تحقق آن باشند.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه مقدمات واگذاری شهرک های مسکن مهر به شهرداری هر چه سریع تر فراهم شود، ابراز کرد: برخی واحدها در شهر بسطام تا 75 درصد تکمیل شده که می توان با تکمیل آن بسیاری از متقاضیان را خانه دار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی واحدهای مسکن مهر بسطام 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارند

برخی واحدهای مسکن مهر بسطام 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارند