مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 18:152021-11-29سياسي

بسیاری از معضلات اجتماعی با گسترش فرهنگ نماز برطرف می شود


استاندار خوزستان با اشاره به آثار تربیتی نماز گفت: بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی با گسترش فرهنگ نماز می تواند تحت کنترل قرار گیرد و برطرف شود.

- ، صادق خلیلیان عصر امروز ضمن نشست با مدیر ستاد اقامه نماز خوزستان بر اهمیت گسترش فرهنگ نماز در راستای رفع معضلات اجتماعی تأکید کرد و گفت: توجه به فریضه نماز در مدارس و دانشگاه ها بی شک بخش مهمی از جامعه است.

وی افزود: ضرورت دارد که نسل جوان بیشتر با فرهنگ نماز آشنا شود چون توسعه نماز در بین نسل جوان اهمیت بالایی دارد و بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی با گسترش فرهنگ نماز می تواند تحت کنترل قرار گیرد و برطرف شود.

استاندار خوزستان با اشاره به آثار تربیتی نماز در دانش آموزان و دانشجویان بیان کرد: توجه به نماز در میان دانش آموزان و دانشجویان رشد معنوی و شخصیتی آنها را در کنار رشد علمی به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای اسلامی به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی نماز اهمیت و جایگاه بالایی دارد، افزود: یکی از اقدامات مهمی که از سوی مدیران و دست اندرکاران نماز به عنوان یک وظیفه ذاتی باید مورد توجه قرار گیرد، نهادینه کردن این فریضه الهی در سطح جامعه و محور قرار دادن همه کارها بر پایه نماز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از معضلات اجتماعی با گسترش فرهنگ نماز برطرف می شود

بسیاری از معضلات اجتماعی با گسترش فرهنگ نماز برطرف می شود