مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 17:002021-11-29اقتصادي

احیا جنگل های زاگرس در کردستان اجرایی می شود


مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت:دوست داران طبیعت در شهرستان های بانه،مریوان،سروآباد،کامیاران،سقز و سنندج در احیای جنگل های زاگرس مشارکت می کنند.

- پیمان فتاحی صبح امروز(8 آذر) اظهار کرد: دوستداران طبیعت در 6 شهرستان جنگلی استان در راستای احیا جنگل های زاگرس در پویش مردمی و بذرکاری جنگل ها مشارکت خواهند کرد وی افزود: این طرح به صورت همزمان در 11 استان زاگرس نشین اجرا می شود که سهم کردستان 65 هکتار است.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در مسیرهای ورودی با مناطق جنگلی و مستعد احیا پایگاه ثابت مستقر می شود و بذر مورد نیاز در اختیار دوستداران طبیعت قرار می گیرد.

فتاحی ادامه داد: شهرستان بانه در پارک جنگلی کوپیچ، شهرستان مریوان در روستای موسک ، شهرستان سقز گردنه محمود آباد ، شهرسنندج پارگ جنگلی آبیدر بزرگ ، کامیاران روستای پشته و سروآباد بالا میزبان پویش مردمی بذرکاری برای احیا جنگلهای زاگرس هستند که چهارشنبه هفته جاری آغاز می شود فتاحی با بیان اینکه مساحت در نظر گرفته شده برای استان جمعاً 65 هکتار می باشد افزود : بذر کاری در این پویش محدود به مهلت خاصی نیست و امسال تا پایان فصل بذرکاری ادامه خواهد داشت و برای تداوم پویش در سالهای آینده برنامه ریزی های انجام شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا جنگل های زاگرس در کردستان اجرایی می شود

احیا جنگل های زاگرس در کردستان اجرایی می شود