مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 17:002021-11-29ورزشي

پرسپولیس قبل از دربی استقلال را رد کرد/ سرخپوشان به صدر نزدیک شدند


تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان علاوه بر این که چند پله در جدول رده بندی صعود کرد و به جایگاه دوم رسید، استقلال را قبل از دربی جا گذاشت و به سپاهان چسبید.

- به گزارشخبرنگار مهر ، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان که قرار بود ساعت 18 در ورزشگاه آزادی آغاز شود با ناهماهنگی مسئولان سازمان لیگ فوتبال و مخالفت مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به خاطر ورود تبلیغات محیطی به داخل ورزشگاه با 30 دقیقه تأخیر آغاز شد.

با این حال پرسپولیس با وجود این مشکل توانست برد یک بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان کسب کند تا با توجه به توقف استقلال مقابل نفت آبادان به جایگاه دوم جدول برسد.

مهدی عبدی (49) تک گل این بازی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که با خروج امید عالیشاه، تیمش را با دو مهاجم هدایت می کرد سعی داشت دفاع پر تعداد نفت مسجد سلیمان را با پاس های کوتاه پشت محوطه جریمه غافلگیر کند و راه نفوذ به دروازه این تیم را پیدا کند.

با این حال نفتی ها با کمترین اشتباه در دفع توپ و سرعت بالا در ضد حملات مانع از گلزنی مهدی عبدی و عیسی آل کثیر مهاجمان تیم میزبان شدند.

نفتی ها که در غیاب فراز کمالوند به دلیل محرومیت انضباطی بازی می کردند چند بار دست به ضد حمله زدند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس قبل از دربی استقلال را رد کرد/ سرخپوشان به صدر نزدیک شدند

پرسپولیس قبل از دربی استقلال را رد کرد/ سرخپوشان به صدر نزدیک شدند