مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 16:202021-11-29فرهنگي

اظهار نظر شالویی درباره جشنواره موسیقی جوان


محمود شالویی درباره جشنواره موسیقی جوان می گوید که این رویداد درحقیقت اجتماعی است که جنبه هنری اش بر جنبه های دیگر فزونی دارد و می تواند نقش زیادی در ارتقاء هنر برای هنرمندان داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، محمود شالویی ـ سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ درباره تاثیرات جشنواره موسیقی جوان بر جامعه موسیقی گفت:جشنواره ها آینه هایی از برنامه ها در طول سال ها و بیانی از رشد، تعالی، رونق و کیفیت هستند.

اما این که تصور کنیم جشنواره برگزار می شود که تاثیر عینی و عملی داشته باشد، شاید نتوان به تنهایی چنین تاثیر فزاینده ای را برای آن تصور کرد.

به این دلیل که امری مقطعی است، امور مقطعی هم معمولا گذرا هستند و پرشتاب عبور می کنند، ما باید همیشه تاثیر را به آموزش و کیفیت آموزش معطوف کنیم.

درواقع باید به مواردی از این دست توجه کرد، چون کیفیت آموزش در اجراها نمود می یابد و جشنواره ها نیز نمادی از اجراهای متعدد هستند.

به بیان ساده تر، آموزش هایی که در طول یک دوره آموخته شده است، در جشنواره ها از سوی شرکت کنندگان، مجالی برای ارائه و بازنمایی می یابد.

سرپرست معاونت هنری وزارت ارشاد درباره حمایت از برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان و اشتغال زایی برای آنان افزود: هنر و هنرمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار نظر شالویی درباره جشنواره موسیقی جوان

اظهار نظر شالویی درباره جشنواره موسیقی جوان