مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:152021-11-29فرهنگي

راه یابی 2 اثر نمایشی از حوزه هنری به جشنواره سی و سوم تئاتر استانی


دو اثر تولیدی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با رأی هیئت انتخاب سی و سومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری شایسته حضور در بخش مسابقه این جشنواره شناخته شد.

- امین بسیم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با اعلام دبیرخانه سی و سومین جشنواره حوزه هنری استان با رای هیئت انتخاب، شایسته حضور در بخش مسابقه‎ این جشنواره شناخته شد.

رییس حوزه هنری چهارمحال وبختیاری افزود: دو نمایش راز عروسک به کارگردانی ثریا امینیان و نمایش زخم گشوده جهان به کارگردانی سید اکبر دانیالی در بخش مسابقه جشنواره تئاتر استانی با 4 گروه دیگر نمایشی به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه  راز عروسک در بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی نیز حضور دارد، ادامه داد: نمایش  نوشته داوود فتحعلی بیگی است که از داستان های ایرانی گرفته شده است ما در این نمایش شاهد کشمکش چهار شخصیت خراط ، خیاط زرگر و غلندر بر سر تصاحب عروسک قصه که نمادی از هوای نفس و نفس اماره می باشد، هستیم.

بسیم اظهار داشت: نمایش زخم گشوده جهان نوشته مجید دیندار با موضوع محور مقاومت در جنگ با داعش است این نمایش تلاش دارد نگاه مردم سوریه به رزمندگان ایران اسلامی و جبهه مقاومت را به نمایش بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی 2 اثر نمایشی از حوزه هنری به جشنواره سی و سوم تئاتر استانی

راه یابی 2 اثر نمایشی از حوزه هنری به جشنواره سی و سوم تئاتر استانی