مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:102021-11-29سياسي

طهارت و انضباط مالی از شروط مهم مسئولیت در نظام اسلامی است


استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر رفع مشکلات زرشک به عنوان یک محصول مهم و استراتژیک در کشور، گفت: طهارت و انضباط مالی از شروط مسئولیت در نظام اسلامی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر رفع مشکلات زرشک به عنوان یک محصول مهم و استراتژیک در کشور، گفت: طهارت و انضباط مالی از شروط مسئولیت در نظام اسلامی است.

جواد قناعت، عصر امروز دوشنبه 8 آذر در مراسم تکریم و معارفه استاندار خراسان جنوبی که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: امروز باید شاخصه های توسعه را ارتقا دهیم؛ بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه ما است و باید فاصله بین واقعیت ها و بایدها را کاهش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه دل بستن به نظام سلطه و بی توجهی به فرمایشات رهبری در گذشته، مردم را در شرایط سختی قرار داده است، افزود: برنامه دولت تحول انقلابی در بخش های مختلف است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تحول باید مستند بر بیانیه گام دوم انقلاب باشد، بیان کرد: تحول به معنای افزایش اعتماد عمومی و مردمی بودن و توزیع عادلانه امکانات است؛ در شرایط فعلی تنها کار و کار با همدلی و بدون حاشیه مهم است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم تضاد در حرف و عمل مسئولان را نمی پذیرند، تصریح کرد: طهارت و انضباط مالی از شروط مسئولیت در نظام اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهارت و انضباط مالی از شروط مهم مسئولیت در نظام اسلامی است

طهارت و انضباط مالی از شروط مهم مسئولیت در نظام اسلامی است