مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:402021-11-29پزشكي

فارس برای مقابله با “اُ میکرون” باید آماده باشد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن ارزیابی شرایط کرونا در فارس و سویه جدید کرونا با عنوان «اُ میکرون»، آمادگی برای مواجهه با این سویه و بحران های احتمالی در هفته های آینده را ضروری دانست.

- ایسنا/فارس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن ارزیابی شرایط کرونا در فارس و سویه جدید کرونا با عنوان اُ میکرون ، آمادگی برای مواجهه با این سویه و بحران های احتمالی در هفته های آینده را ضروری دانست.

دکتر سید وحید حسینی دوشنبه 8 آذر در چهارصد و پنجاه و سومین نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، بر ضرورت تجزیه و تحلیل داده های دو سال گذشته برای ادامه مسیر مقابله با کروناویروس، تاکید کرد.

او با اشاره به فعالیت های انجام شده در زمینه مقابله با کروناویروس از ابتدای شیوع این اپیدمی تاکنون، از محققان و پژوهشگران دانشگاه خواست نسبت به انجام پژوهش و تجزیه و تحلیل داده ها و تجربیات موجود در راستای استفاده علمی از این داده در ادامه راه، اقدام کنند.

حسینی اضافه کرد: بررسی تجربیات به دست آمده در مدت حدود دو سال گذشته در زمینه کرونا و انجام پژوهش های علمی در این حوزه می تواند سبب به دست آمدن نتایجی ارزشمند برای کمک به جامعه علمی کشور در پیشبرد اهداف مجموعه سلامت و چراغ راهی برای ادامه مسیر مقابله با کرونا و بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس برای مقابله با “اُ میکرون” باید آماده باشد

فارس برای مقابله با “اُ میکرون” باید آماده باشد