مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:252021-11-29فناوري

هاست اشتراکی میزبان فا با منابع اختصاصی


اگر به دنبال یک میزبان مطمئن و حرفه ای با هزینه مناسب برای سایت خود هستید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام میزبان فا، قطعا سرویس های هاست اشتراکی میزبان فا بهترین انتخاب برای شماست که در عین ارزانی بتوانید یک سرویس حرفه ای و عالی در اختیار داشته باشید.

ویژگی های بارز سرویس های هاست اشتراکی میزبان فا · منابع اختصاصی به ازای هر سرویس · سرعت و پایداری بسیار بالا · ارائه گواهی SSL رایگان · استفاده از سرورهای نسل جدید با درایوهای SSD پرسرعت · امکان تغییر نسخه PHP تنها با یک کلیک · بهره گیری از وب سرور قدرتمند Litespeed · بهره گیری از کنترل پنل محبوب cPanel · امکان میزبانی چند سایت بر روی یک هاست بواسطه ادان دامین · نصب رایگان سایت ساز به همراه قالب حرفه ای · بکاپ گیری منظم و دقیق بر روی لایه مختلف · فضای حجیم و ترافیک بسیار زیاد · و .

همانطور که مشاهده می کنید سرویس های هاست اشتراکی میزبان فا در سطحی بسیار بالا قرار داشته و حتی از بسیاری از سرویس های حرفه ای شرکت های هاستینگ دیگر بهتر است! و سرویس های تخصصی مانند هاست وردپرس نیز در کلاسی بسیار بالاتر ارائه می شود.

سرویس های هاست اشتراکی میزبان فا با نام تجاری هاست ایران بیشتر برای سایت های با بازدید متوسط و تازه راه اندازی شده مناسب است و با بیشتر شدن بازدیدها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاست اشتراکی میزبان فا با منابع اختصاصی

هاست اشتراکی میزبان فا با منابع اختصاصی