مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:252021-11-29بين الملل

پادشاه مراکش اعتمادسازی میان فلسطین و رژیم صهیونیستی را خواستار شد


پادشاه مراکش تلاش برای اعتمادسازی میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی را با هدف حل مساله فلسطین در چارچوب راه حل دو کشوری خواستار شد.

- در میان درخواست ها برای پس گرفتن ریاست کمیته قدس از رباط پادشاه مراکش اعتمادسازی میان فلسطین و رژیم صهیونیستی را خواستار شد پادشاه مراکش تلاش برای اعتمادسازی میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی را با هدف حل مساله فلسطین در چارچوب راه حل دو کشوری خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری العین، محمد ششم، پادشاه مراکش در نامه ای خطاب به شیخ نیانگ، رییس کمیته پیگیری حقوق مسلم و غیرقابل تصرف ملت فلسطین در سازمان ملل به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین تلاش برای اعتمادسازی میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی را خواستار شد و تاکید کرد که کشورش قصد دارد به تلاش ها برای ایجاد شرایط مناسبی جهت بازگشت دو طرف به میز مذاکرات ادامه دهد.

پادشاه مراکش در ادامه بار دیگر آغاز یک حرکت گسترده و موثر دیپلماتیک را برای بازگرداندن طرف ها به میز مذاکرات خواستار شد.

محمد ششم با اشاره به گذشت هفت سال از توقف مذاکرات مستقیم میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی از جامعه جهانی خواست به دو طرف در ایجاد پایه های اعتماد و اجتناب از اقداماتی که روند صلح را مختل می کنند، کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه مراکش اعتمادسازی میان فلسطین و رژیم صهیونیستی را خواستار شد

پادشاه مراکش اعتمادسازی میان فلسطین و رژیم صهیونیستی را خواستار شد