مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:202021-11-29اقتصادي

کاهش وزن طبیعی و افزایش متابولیسم با قهوه سبز فوری


مولتی کافه پیشگام در تولید قهوه سبز برای تندرستی بیشتر کاهش وزن طبیعی و افزایش متابولیسم با قهوه سبز فوری مولتی کافه، تنها تولیدکننده قهوه فوری از دانه سبز در کشور، از تولید محصول جدید خود، قهوه سبز فوری خبر داد.

این محصول از خانواده مولتی کافه تندرستی (MULTICAFE WELLNESS) است که برای اولین بار در ایران روانه بازار شده و دارای خواص زیادی از جمله کاهش وزن و چربی سوزی و تقویت سیستم ایمنی با داشتن میزان کافیین بالا، اسید کلروژنیک و آنتی اکسیدان است.

قهوه سبز همان دانه سبز رنگ قهوه پیش از برشته شدن است که هیچ کدام از مراحل مربوط به برشته سازی دانه قهوه بر روی آن صورت نمی گیرد و از این رو به عنوان منبعی سرشار از اسید کلروژنیک، آنتی اکسیدان و کافیینی بیشتر نسبت به قهوه برشته شده محسوب می شود.

(میزان قابل توجهی از اسید کلروژنیک در اثر حرارت برشته سازی از بین می رود ) .

بر اساس تحقیقات انجام شده اسید کلروژنیک و کافیین باعث افزایش متابولیسم بدن، چربی سوزی به صورت طبیعی و از این رو می توان آن را راهکاری سالم برای کاهش وزن به شمار آورد.

دانه های قهوه سبز که به صورت خانگی دم آوری و مصرف می شوند به دلیل نحوه آسیاب کردن ساده ، دم آوری سنتی و همچنین نداشتن تجهیزات اصولی میزان ناچیزی از ترکیبات مورد انتظار را در دمنوش نهایی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش وزن طبیعی و افزایش متابولیسم با قهوه سبز فوری

کاهش وزن طبیعی و افزایش متابولیسم با قهوه سبز فوری